Preverjanju tesnosti freonskih sistemov
Letnih ali vzdrževalni servis toplotnih črpalk
Letnih ali vzdrževalni servis hladilnih ventilatorskih konvektorjev
Letnih ali vzdrževalni servis klimatskih naprav, multisplit sistemov in večjih VRV sistemov
Letnih ali vzdrževalni servis hladilnih agregatov
Letnih ali vzdrževalnih servis prezračevalnih naprav
Vaši podatki bodo uporabljeni izključno za odgovor na vašo povpraševanje in ne bodo posredovani tretjim osebam. Kadarkoli lahko zahtevate izbris vaših osebnih podatkov tako, da nam to sporočite na e-naslov info@e2e.si.
S klikom na Pošljite sporočilo dovoljujem, da E2E d.o.o. hrani in obdeluje moje osebne podatke v skladu z E2E Pravnim obvestilom o piškotkih in Izjavo o zasebnosti (ki sta v skladu z vsemi pristojnimi zakoni).
Redno vzdrževane naprave delujejo bolje imajo večji izkoristek, daljšo življenjsko dobo in s tem stranka nižje stroške obratovanja in garancijo na napravo.
Na večino opreme proizvajalca Daikin je 2 leti garancije. Ob registraciji naprave v sistem Daikin Stand By Me, se jamstvo podaljša na 3 leta, pod pogojem, da so opravljeni redni letni servisi.
Monterji s statusom HCE (Home Comfort Expert) vam lahko zagotovijo jamstvo na kompresor s podaljšanjem na 7 let.
Dajalec garancije jamči za lastnosti in brezhibno delovanje izdelka v garancijskem roku, pod pogoji, da je izdelek pravilno nameščen, redno vzdrževan in se uporablja v skladu z njegovim namenom ter pisnimi navodili za uporabo, ki jih je izdal dajalec garancije.
Izdelek šteje kot redno vzdrževan, če je enkrat letno opravljen servis le-tega s strani pooblaščenega serviserja. Dokaz o rednem vzdrževanju so originalni računi, izdani za opravljene servisne storitve s strani pooblaščenega serviserja.
Zahtevke iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja pri prodajalcu ali dajalcu garancije ob istočasni predložitvi garancijskega lista in originalnega računa prodajalca, ki je izdelek prodal potrošniku. Račun mora biti opremljen z imenom in sedežem prodajalca, žigom, datumom prodaje ter podpisom prodajalca.
Zahtevek o garanciji s pripadajočimi dokumenti(Garancijski list, računa prodajalca, dokazila o rednem vzdrževanju, ter naslov in kontakt stranke oziroma objekta) pošljite na: info@e2e.si. Nato vas bomo vodili naprej.
Vaši podatki bodo uporabljeni izključno za odgovor na vašo povpraševanje in ne bodo posredovani tretjim osebam. Kadarkoli lahko zahtevate izbris vaših osebnih podatkov tako, da nam to sporočite na e-naslov info@e2e.si.
S klikom na Pošljite sporočilo dovoljujem, da E2E d.o.o. hrani in obdeluje moje osebne podatke v skladu z E2E Pravnim obvestilom o piškotkih in Izjavo o zasebnosti (ki sta v skladu z vsemi pristojnimi zakoni).