Kaj nudimo?

Smo pooblaščena servisna služba za naprave DAIKIN, SAMSUNG in BLAUBERG. Servisno ekipo E2E odlikujejo strokovnost, natančnost, fleksibilnost in hiter odziv. Opravljamo številne dejavnosti, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.

Dolgoročne vzdrževalne pogodbe

V tem primeru podjetje E2E izvaja redne vzdrževalne servise za naprave, ki so predmet sklenjene pogodbe. S tem si zagotovite redno vzdrževanje in posledično se življenjska doba naprave podaljša. Najboljša plat tega je, da se na ta način posredno izognete večjim težavam in tudi dodatnim stroškom, do katerih lahko pripelje neredno vzdrževanje naprav.

Redne servise toplotnih črpalk

Pri vseh vrstah naprav je redni servis izrednega pomena. Kar prav tako velja za toplotne črpalke Daikin. Servis toplotne črpalke 1-krat letno namreč pripomore k optimalni porabi električne energijo naprave. Posledično se optimizira tudi mesečni strošek električne energije pri uporabniku.

Zagone

Toplotnih črpalk, VRV sistemov, klimatov in hladilnih agregatov.

Umerjanje in zagone prezračevalnih naprav BLAUBERG

Redne vzdrževalne servise lokalnega in centralnega prezračevanja BLAUBERG

Zagotavljanje optimalnih delovnih in bivalnih pogojev ter ohranjanje svežega zraka je možno samo v primeru rednega vzdrževanja in servisiranja.

Odprave napak na vseh sistemih

Dobava rezervnih delov tudi za starejše naprave.

ODLIKUJEJO NAS IZKUŠNJE

Izkušeni in strokovno podkovani serviserji so ključni pogoj za opravljanje kvalitetnega servisa. Našo ekipo serviserjev odlikujejo strokovna podkovanost in dolgoletne delovne izkušnje s področja servisiranja ter odpravljanja napak in težav s področja obnovljivih virov, predvsem toplotnih črpalk in klimatskih naprav. Znanje pridobljeno na terenu je najdragocenejše, nenadomestljivo in edinstveno. Zato smo izjemno veseli in ponosni, da imamo v naši servisni ekipi serviserje, ki to pridobljeno znanje in izkušnje sprida uporabljajo pri svojem vsakodnevnem delu.

NENEHEN RAZVOJ IN SPREMLJANJE TRENDOV

Področje energetike in obnovljivih virov je v velikem vzponu. Le-ta se razvija s svetlobno hitrostjo in v velikem obsegu. Vse to ima za posledico tudi razvoj na področju vseh vrst naprav. Seveda razvoj omogoča novosti, spremembe in izboljšave tako za uporabnike kot nenazadnje za izvajalce in serviserje. Serviserji morajo tako biti v koraku s časom, v koraku s trendi in nenehnimi spremembami. Pomembna sta fleksibilnost in pripravljenost reševanja izzivov, ki se pri opravljanju servisa pojavijo. Naša servisna ekipa to vsekakor ima, saj ni nobena težava na napravi prevelik izziv za njih.

OBLJUBLJAMO

Izkušeni in strokovno podkovani serviserji so ključni pogoj za opravljanje kvalitetnega servisa. Našo ekipo serviserjev odlikujejo strokovna podkovanost in dolgoletne delovne izkušnje s področja servisiranja ter odpravljanja napak in težav s področja obnovljivih virov, predvsem toplotnih črpalk in klimatskih naprav. Znanje pridobljeno na terenu je najdragocenejše, nenadomestljivo in edinstveno. Zato smo izjemno veseli in ponosni, da imamo v naši servisni ekipi serviserje, ki to pridobljeno znanje in izkušnje sprida uporabljajo pri svojem vsakodnevnem delu.

E2E Logo

SERVISNA EKIPA SE PREDSTAVI

TADEJ SAMBOLEC

VODJA SERVISA

Naš ključni člen v optimizaciji poslovanja. S svojo vztrajnostjo stremi k boljšim rezultatom, skrbi za nemoteno delovanje in koordinacijo ekipe. Njegova sposobnost gradnje dobrih odnosov s strankami pripomore k večjemu zadovoljstvu in zvestobi strank, kar prinaša poslovni uspeh.

Izzivi pri delu zahtevajo hitro reagiranje na nepredvidene situacije, zagotavljanje visoke kakovosti storitev ter vzdrževanje visoke ravni zadovoljstva naših strank!

DANILO MALEK

SERVISER

Strokovnjak za servisiranje klimatskih naprav, toplotnih črpalk in prezračevalnih sistemov. Z bogatimi izkušnjami ter znanjem, ki presega desetletja, je specializiran za nudenje visokokakovostnih storitev servisiranja in rednega vzdrževanja. Njegova natančnost in zanesljivost zagotavljata brezhibno izvedena dela, prijazen odnos pa zadovoljstvo naših strank!

Izpolnite spodnji obrazec in si zagotovite kvalitetni servis in vzdrževanje vaših naprav v garancijskem obdobju!

V primeru, da želite uveljaviti garancijsko popravilo, vas prosimo, da priložite naslednje dokumente: garancijski list, račun, potrdilo o opravljenem rednem letnem servisu (delovni nalog), fotografijo nalepke na zunanji enoti, fotografijo nalepke na notranji enoti. Vsi zgoraj navedeni dokumenti so obvezni, saj brez njih uveljavljanje garancije ni mogoče.








    Vaši podatki bodo uporabljeni izključno za odgovor na vašo povpraševanje in ne bodo posredovani tretjim osebam. Kadarkoli lahko zahtevate izbris vaših osebnih podatkov tako, da nam to sporočite na e-naslov info@e2e.si.

    S klikom na Pošljite sporočilo dovoljujem, da E2E d.o.o. hrani in obdeluje moje osebne podatke v skladu z E2E Pravnim obvestilom o piškotkih in Izjavo o zasebnosti (ki sta v skladu z vsemi pristojnimi zakoni).

    Za še hitrejše posredovanje iz naše strani prenesite mobilno aplikacijo E2E.

    E2E Aplikacija Ios E2E Aplikacija Android