ZAPOSLIMO: VODJO SERVISNE SLUŽBE (m/ž)
Področje: Klimatske naprave, toplotne črpalke, prezračevalni sistemi
Podjetje E2E d.o.o., ki že več kot desetletje uspešno deluje na področju energetskih rešitev z obnovljivimi viri energije, zaradi povečanega obsega dela širi svojo ekipo. Iščemo izkušenega in odločnega vodjo, ki bo prevzel odgovornost za uspešno delovanje servisne ekipe in zagotavljanje vrhunske podpore našim strankam.
Ključne naloge in lastnosti kandidata:
- Osnovno tehnično znanje za učinkovito podporo strankam pri reševanju enostavnejših tehničnih težav.
- Odločno vodenje, organizacija, koordinacija in usmerjanje servisne ekipe z jasnim nadzorom, učinkovito organizacijo ter dosledno disciplino, ki zagotavlja doseganje zastavljenih ciljev in spodbuja motivacijo celotne ekipe.
- Skrb za odlično organizacijo in vzdrževanje urejenega, učinkovito delujočega sistema.
- Prijazna in spoštljiva komunikacija s strankami.
Kaj pričakujemo?
- Vsaj srednješolsko izobrazbo, prednost imajo kandidati s tehnično usmeritvijo;
- Najmanj 3 leta izkušenj z vodenjem ekipe in/ali delom na terenu v servisni dejavnosti;
- Dobro razumevanje tehničnih sistemov, prednost imajo kandidati z izkušnjami s klimatskimi napravami, toplotnimi črpalkami in prezračevalnimi sistemi;
- Dobro znanje MS Office (Word, Excel, Outlook) in osnovno poznavanje računalniških sistemov;
- Vozniški izpit B kategorije;
- Znanje angleškega jezika, znanje nemščine je prednost;
- Osnovno znanje hrvaškega jezika;
- Odlične organizacijske sposobnosti, zanesljivost in občutek za delo z ljudmi;
- Samostojnost, zanesljivost, odgovornost in sposobnost hitrega reševanja težav;
- Dobro komunikacijo in sposobnost dela pod pritiskom;
- Poslovno naravnan pristop – razumevanje ciljev podjetja in skrb za kakovostno izvedbo storitev;
- Prednost imajo kandidati, ki poleg operativnih nalog aktivno prispevajo k izboljšavam in povečanju učinkovitosti procesov.
Tvoje naloge bodo:
- Komunikacija s strankami ter reševanje enostavnejših tehničnih izzivov, ob spremljanju zahtevnejših primerov, ki jih obravnava tehnična podpora;
- Sodelovanje z dobavitelji in proizvajalci opreme priznanih blagovnih znamk (Daikin, Blauberg, Samsung,…) pri reševanju tehničnih vprašanj ter pridobivanju servisnih informacij;
- Načrtovanje in spremljanje servisnih aktivnosti (preventivni in kurativni servisi);
- Sodelovanje s prodajno ekipo;
- Skrb za kakovost, učinkovitost in pravočasno izvedbo storitev;
- Priprava in nadzor dokumentacije, ponudb, servisnih nalogov, poročil in garancijskih potrdil;
- Naročanje rezervnih delov;
- Upravljanje z rezervnimi deli in servisnim orodjem ter zagotavljanje njihove razpoložljivosti;
- Spremljanje zadovoljstva strank in izvajanje ukrepov za izboljšave storitev;
- Optimizacija servisnih procesov in predlogi za izboljšave dela ekipe;
- Povezovanje z zunanjimi izvajalci in podizvajalci;
- Upravljanje proračuna servisnega oddelka in spremljanje stroškov.
Nudimo ti:
- Delo v sproščenem in prijaznem kolektivu z dolgoletnimi izkušnjami in stabilno rastjo;
- Redna izobraževanja (Daikin, Blauberg, Samsung…);
- Stimulativno plačilo, vezano tudi na učinkovitost ekipe;
- Službeni telefon in prenosnik.
Delo poteka v pisarniškem okolju v Mariboru, s fiksnim delovnim časom od ponedeljka do petka – dopoldanska izmeno in polni delovni čas.
Prijavo pošlji na info@e2e.si.